Wie zijn wij?

Voor u niet alledaags............voor ons wel.

Voor de meeste bedrijven en organisaties zijn zaken als financiële administratie, salarisadministratie en fiscale zaken geen dagelijkse kost. Het wordt allemaal vaak als ingewikkeld, als lastig ervaren. En dat is ook zo. Maar voor ons is het wel dagelijks werk. Wij draaien onze handen er niet voor om. En voor ons is het allemaal zeker niet lastig. Het is tenslotte ons vak. Wij zijn gespecialiseerd in het verwerken van administraties en alles wat daarbij komt kijken. Ongeacht in welke bedrijfstak u werkzaam bent.

Verder werken wij met een zeer goed en modern financieel programma. Dat is prettig voor ons om mee te werken en voor u om te weten. En ook maakt het ons echt niet uit of u uw zaken nu schriftelijk of per e-mail wilt regelen. Werken per e-mail levert daarentegen wel verschillende voordelen op: niet alleen tijdwinst, maar u bent vervolgens bijvoorbeeld ook weer in de gelegenheid de salarisstroken op uw eigen briefpapier te printen.

Bedrijfshistorie

Administratiekantoor Blijdorp is gevestigd in Hellevoetsluis en is gespecialiseerd in het verwerken van, de naam zegt het al, administraties. De eigenaar, Marcel de Kok, die het vak nu zo'n zeventien jaar uitoefent, begon als administrateur bij een grote onderneming en heeft zich daarna gespecialiseerd in de overige administratieve disciplines.

In 1995 heeft Marcel de Kok vanuit een kantoor aan huis zijn eigen (salaris)administratiekantoor opgezet.

Leveringsvoorwaarden

De leveringsvoorwaarden van BLIJDORP zijn als Leveringsvoorwaarden (in Acrobat Reader PDF formaat) in te zien. Desgewenst kunnen wij deze aan u toesturen.

Terug naar boven